Friday, 11 January 2013

Dialog Bertuah Milik ____

Assalamualaikum readers & followers yang disayangi^^



 Hai Nama Saya Qalief


Sebelum tu saya minta maaf dulu erk sebab dah terlambat bebenor nak umum saper yang bertuah cipta dialog untuk ENTRY INI hehehehe....Almaklumlah banyak sangat yang berlaku sejak dua menjak ni :-)..

Ok ok tak mau lengah waktu lagi sekarang saya umum dialog saper yang bertuah tu.Ekceli saya suruh en suami saya yang pilih dialog yang boleh buat dia gelak lebih sikit daripada biasa muahahaha :p.Jadi keputusan dialog ni dijuri oleh en suami saya la hikss....Segala keputusan adalah muktamad :-).

Dialog yang dipilih en suami saya jeng jeng jeng jeng.....

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v




Kesemua dialog sebenarnya ok sangat dan terhibur bila saya dan en suami baca.Tergelak kami dibuatnya dengan semua-semua dialog yang uolls buat tu.Tapi untuk dialog yang terpilih ni en suami saya gelak dan terhibur lebih sikit dari dialog-dialog lain hehe....Jadi sebab tu en suami saya pilih dialog ni^^..

Kepada yang bertuah tu sila bagi nama dan alamat dekat kotak komen dibawah ni untuk pengeposan hadiah k.Takper jangan risau details anda saya tak publish hehe...Saya bagi masa sampai hari Isnin ni jer kalau takder details dari anda saya cari pemenang lain.Terima kasih.


Sekian..!!

56 comments:

QasehnyaRania said...

hihi..kelakar je bila baca ;D

ieedaz @ mama_isha said...

alaaaaaaaaaaa...ruginyer terlepas nk join contest dak qalief yg ensem ni...:)

Fiza Rahman said...

Tahniah buat pemenang.

Cik Nur said...

tahniah kepada pemenang.. :)

hehehe..sebenarnya apa jadi dalam gambar tu waniey...?

lelamaisara said...

wah tahniah...memang lawak dialog tu...memang patut menag..tahniah tahniah....

Nieyl said...

Tahniah....kepada pemenang..:)

nuyui a.k.a miss YUI said...

tahniah pd yg berjaya =_=

N.Aima K said...

tahniah!!! kah3x

Si Matatajam said...

Tahniah untuk yg terpilih...

ayut said...

tahniah bt MM... ^^

Mira Adzlia said...

hihi..congrats utk pemenangnya :)

Myra Jay said...

Tahniah..

Memang best dialog tu :)

Myra Jay said...

Done - hotlink :D

Aina Mansor said...

Tahniahhh! Aina yg baca dialog pun sengih cover sorang-sorang dpn komputer :p Nanti org ingatkan apa pulak haha

BERT said...

memang kretip.. thniah!

Tihara said...

haah memang lucu dialog dia..tahniah untuknya :)

Cik Aini said...

tahniah2 :)
rezeki tu..

Mimie said...

tahniah kpd pemenang

nanieybarnieylurviey said...

Tahniah pd yg menang.. :) siap ada mak enon clark kent lgi

^^eKaTiKaH^^ said...

haha.. kelakar jugak dialog tu.. tahniah utk dye :D

Yana Libra said...

hehe..mmg kelakar~ :P

eita said...

tahniah

Azi said...

DIALOGNYA MEMANG KREATIF DN MENGHIBURKAN

Dayana Bahar said...

tahniah miss mieza

ros_reeza said...

tahniah pada pemenang :) macam-macam dialog ada kan.. hihi

Mama Adam said...

hahahah... nice. terhibur juga :)

Ummi Iman said...

Tahniah. Mmg kelakar. Apa cerita sebenar agaknya..

Totie@Tomy said...

sayA baca pun gelak..hehehe

Nora Karim said...

Wah tahniah pada mieza.. :-)

Remy hazza said...

tahniah....
terbaik....... penuh drama dan aksi.....

syiela said...

tahaniah.. akak terlepas..

lama juga tak menjengah sini... sori dear.. sibuk sikit sekarang

sal ya said...

tahniah2.

sal ya said...

done white.my & nutrilite.

kinara kinatara said...

hahaha..komen 2 memang lawak kak/:)

dya bunga said...

tahniah kpd pemenang..hahaah

LYAfrina said...

wah..tahniah MM.. dialog tu mmg best..

intanfirdaus247 said...

hahaha..tahniah tahniah..memang kelakar tau dia wat ayat.heheh..akak pn tergelak..tahniah pada pemenang!..

Pykaa Pdott said...

hehehe . pndai dia reka dialog . taniah buat pemenang :)

Deqla manjew said...

wahh tahniah MM.. mmg best la dialog tu...

IntaNBerliaN said...

hehee kak ina yg bc dialog ni pun tergelak.. hihii

btw tahniah

Falsya said...

Congrats utk yg menang..;)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

tahniah kpd pemenang..

mizzura said...

lorrr ada teka2 ker....rugi tak try asah bakat..hehe

Mrs Velentine said...

TAHNIAH

deq's qienz said...

tahniah buat mieza

QA's ~ mamapapa said...

tahniah pada yg menang :))

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam wanie..
hihi..mmg klako..tahniah buat pemenang ye :)

Che Rosliza Che Mat said...

tahniah...kelakar hehehe

Izan Ishak said...

tahniah MM... kreatif je dialog yg direka tu. kena dgn aksi2 qalief dlm gmbr tu~

Cho Zila said...

tahniah.. memang bestlertu patut menang... akak join tak menang...

shidaR said...

tahniah MM hehee :D

nik ros said...

tahniah.. pandainya buat dialog. mmg kreatif ni

wan nurul hezrina abd halim said...

kitapun tersenyum.pandai mieza=)

mama aryan said...

tahniah pada yg menang,kelakar ayatnya..hehe

9n0L4 said...

kemain pjg dialog die ehhh. hehe. ;)

Chic Na said...

memang terbaek. cikna tak sempat buat pun. huhu..